Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, a także nie zostały udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek.
Udostępnianie informacji na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż
w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. W przypadku, gdy informacja publiczna nie może być udostępniona w tym terminie, urząd jest zobowiązany do powiadomienia w tym terminie o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację. Termin ten nie może być jednak dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Wniosek należy złożyć osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w pokoju 084 lub przesłać listownie na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach
ul. Zygmunta Starego 17
44 - 100 Gliwice
email: pcpr_gliwice@powiatgliwicki.pl tel.:32/3326616 fax: 32/3326616 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|