Dane z rejestrów i ewidencji prowadzonych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Gliwicach, udostępniane mogą być na wniosek i za zgodą Dyrektora PCPR, w zakresie nie objętym ochroną wynikającą z obowiązujących przepisów.
Prowadzone rejestry oraz ewidencje:
- Rejestr skarg i zażaleń
- Rejestr kontroli
- Rejestr upoważnień
- Rejestr zarządzeń dyrektora
- Rejestr umów
- Rejestr faktur
- Rejestr zamówień publicznych przekraczających wartość 30.000 euro
- Rejestr postępowań o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 30.000 euro
- Ewidencja pracowników przyjętych
- Ewidencja pracowników zwolnionych
- Ewidencja szkoleń
- Ewidencja badań profilaktycznych pracowników
- Ewidencja zwolnień lekarskich
- Ewidencja spisów zdawczo-odbiorczych akt przekazywanych do archiwum zakładowego
- Dziennik korespondencyjny
email: pcpr_gliwice@powiatgliwicki.pl tel.:32/3326616 fax: 32/3326616 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|